”Bilen er et bekvemt transportmiddel – især når det regner. Men ofte kan transporttiden bruges mere intelligent ved, at man for eksempel tager cyklen og får motion. Eller ved at man tager toget og får forberedt dagens møder eller fordyber sig i en god bog. Vi iværksætter derfor kampagnen ”SKIFT GEAR”, der skal minde medarbejderne om mulighederne for at skifte mellem forskellige transportformer, så de passer til dagens gøremål. Det gør mobilister,” fortæller projektleder Anna Thormann.


I uge 38-40 vil deltagerne blandt andet kunne tilmelde sig en konkurrence på kampagnens hjemmeside, dele oplevelser og aktiviteter på  Facebook og gennemføre lokale aktiviteter, der giver flere medarbejdere lyst til at transportere sig smart og grønt.


Kampagnen er rettet mod medarbejdere på de hospitaler, rådhuse og erhvervsnetværk, som deltager i Formel M. Arbejdspladser uden for Formel Ms partnerkreds er dog også meget velkomne til at hægte sig på kampagnen. ”SKIFT GEAR”-kampagnen leverer grafiske elementer m.m. uden beregning. 

 

Download materialer fra kampagnen her >>

 

For mere information om kampagnen kontakt venligst Formel Ms kommunikationskonsulent Lene Ulsted Carlsen på telefon: 43 68 34 28.

 


Kampagnen er finansieret med midler fra Miljøstyrelsens Ildsjælepulje og EU-initiativet ”Do the Right Mix”.